DATLINQ | theFreshPerspective
top of page
the Fresh Perspective_Michou van Gennip_Datlinq_Boardroom.webp
Datlinq

ROTTERDAM | 900M2 | BOUTIQUE OFFICE

Datlinq is een bedrijf gespecialiseerd in het matchen van data en locaties voor foodbedrijven. Hun klanten zijn bekende merken als Beemster, Red Bull, Coca Cola, Ben & Jerry's, Texels bier en Heinz. Datlinq is verhuisd naar een nieuwe kantoorruimte in het levendige centrum van Rotterdam in gebouw Blaak 16. Dit gebouw is net gerevitaliseerd en zowel BREAAM als WELL gecertificeerd.

​

Het concept van dit verfrissende ontwerp is gebaseerd op een hotelomgeving waar gastvrijheid een belangrijke rol speelt. De indeling is opgedeeld in vier delen om een ​​speels en dynamisch kantoor te creëren. Het 'office-Hotel' heeft een lobby, een eet- en drinkgedeelte, een winkel- en servicegedeelte en een businesslounge. De businesslounge beschikt over vergaderzalen, een klein theater voor vergaderingen of seminars in de boardroom.

​

Er zijn veel speelse elementen aan dit interieurontwerp toegevoegd. Een scrumwand met een 'Hollandse snackcorner' voor post-its, markers en andere scrumtools. Een 'photobooth' call booth, bewegwijzering bij de ingang, een kassa in de lobby en een vergaderruimte genaamd 'Chefs table'. Deze creatieve en frisse elementen passen perfect bij de identiteit van Datlinq en hun opdrachtgevers.

the Fresh Perspective_Michou van Gennip_Datlinq_Vergaderruimte.webp
the Fresh Perspective_Michou van Gennip_Datlinq_Treinzitjes.webp
the Fresh Perspective_Michou van Gennip_Datlinq_Display kasten maatwerk.webp
the Fresh Perspective_Michou van Gennip_Datlinq_Brainstorm wanden.webp
the Fresh Perspective_Michou van Gennip_Datlinq_Werkplekken open.webp
the Fresh Perspective_Michou van Gennip_Datlinq_Piano.webp
the Fresh Perspective_Michou van Gennip_Datlinq_Entree.webp
the Fresh Perspective_Michou van Gennip_Datlinq_Bar keuken.webp
the Fresh Perspective_Michou van Gennip_Datlinq_Voetbaltafelspel.webp
the Fresh Perspective_Michou van Gennip_Datlinq_Belcel.webp
bottom of page