the Fresh Perspective_Michou van Gennip_portret_over ons.jpg

 

'It's all about perspective'

the Fresh Perspective helpt je bij het transformeren van jouw kantoor of hospitality concept naar zoveel meer.

Een plek waar je je welkom voelt.

Een werkomgeving waar je gevoel van comfort ervaart.


Een ruimte waar je gefocust kunt werken.

Een interieur waar je een boost aan creativiteit krijgt.

 

Waar het echt om gaat, is een ruimte laten werken.

Voor jou. Je medewerkers. En gasten.

Onze aanpak

Het ontwerpproces begint vaak vanuit een concept of merkidentiteit. Een sterk concept is het uitgangspunt om een bijzonder interieur neer te zetten, dat aansluit bij de organisatiecultuur en uitstraling naar je klanten. 

Door het interieur op één lijn te brengen met je merk, verstevig je de persoonlijkheid van jouw organisatie. En straal je op een visuele, krachtige manier uit waar jij voor staat.

Naast esthetiek en functie, gaat zakelijk interieurontwerp ook om impact maken. Branding op de werkplek heeft een positief effect op medewerkers en klanten. Mensen voelen zich gewaardeerd, gerespecteerd en verbonden met de organisatie. Dat begint bij het interieur en vloeit vervolgens door in: 

✓ Meer loyaliteit

✓ Meer vertrouwen

✓ Hogere efficiëntie

✓ Groter bereik

✓ Sneller doelen behalen

✓ Meer klanten

✓ Meer winst

the Fresh Perspective_Michou van Gennip_portret ipad tekenen_onze aanpak.jpg
 
Ons Team

We werken hybride, met een flexibel team van nieuwe designtalenten en ervaren specialisten. Variërend van architecten, interieurarchitecten, ontwerpers tot 3D en bouwkundig tekenaars.

 

Voor ieder project selecteren we de juiste mensen om van ontwerp tot en met de realisatie tot het beste resultaat te komen.

the Fresh Perspective_Michou van Gennip_portret moodboard_ons team.jpg
the Fresh Perspective_Michou van Gennip_portret persoonlijk_over mij.jpg
Over Michou

Michou van Gennip is de founder van the Fresh Perspective (2017). Als interieur architect is ze gespecialiseerd in hospitality en zakelijke interieur projecten. Het is haar missie om deze ruimtes om te vormen naar een mooie, functionele en inspirerende plek.

“Vaak wordt gedacht dat interieurontwerp vooral om esthetiek draait: kleuren, materialen, texturen, meubels. Uiteraard zijn dit belangrijke elementen, maar een functioneel ontwerp is – zeker in de corporate en hospitality branche - essentieel.

Vorm en functie gaan hand in hand. Een efficiënte indeling, goede samenhang, een interieur waar alles klopt. Van het moment dat je de drempel over stapt tot elk laatste detail. Zo ontstaat een ruimte waar je graag bent, mensen ontvangt en als merk trots op bent.

Het moederschap heeft als designer voor een compleet nieuw perspectief gezorgd. Mijn dochter en zoon laten me zien hoe je steeds weer verrassende dingen ontdekt en je kunt blijven verwonderen. Hun open blik en creativiteit helpt me om mijn werk steeds weer vanuit andere hoeken te bekijken.”

partoon_transparent.png

Perspective
[ noun ]
 
'perspectief, visie, manier van kijken'. Perspectief is een manier van architectonisch tekenen, maar het betekent voor ons dat de ruimte moet voldoen aan wat jij als gebruiker nodig hebt.

FP_Logo_Icon_Caramel.png
Geïnspireerd door de natuur

Veel van onze inspiratie komt uit de natuur. Biophilic design draait om ons verlangen om in verbinding te staan met buiten. Elementen als planten, veel daglicht, voldoende frisse lucht en natuurlijke materialen helpen onze gezondheid, creativiteit, productiviteit en welzijn te verbeteren.

Eenheid

Als interieurarchitect zijn we getraind om conceptueel en strategisch te denken. We bespreken je wensen, behoeften, pijnpunten en ambities, om te zorgen dat de nieuwe werkplek straks aan alle verwachtingen & doelstellingen voldoet. We kijken naar het grotere geheel, leg verbanden en denk in oplossingen. Ongeacht of het nu een hotellobby, restaurant of kantoorruimte is. Elke ruimte moet doen waarvoor hij bedoeld is. We vertalen vorm en functie naar een interieur dat net zo uniek is als je bedrijf.

Out of the box

Innovatief interieurontwerp zorgt voor een beleving voor medewerkers en gasten. Geef een kind regenlaarzen aan en het gaat stampen in de plassen. ​​​​​​​​Zet medewerkers in een inspirerende omgeving en de creatieve ideeën gaan stromen. Een mooi voorbeeld hiervan is Deloitte Digital, gevestigd in een voormalige Citroën-garage vlakbij het Olympisch stadion in Amsterdam. Voor hen ontwikkelden we het concept 'The Garage.' Een creatieve brainstormruimte, ingericht als een werkplaats, compleet met gereedschap aan de wand, een werkbank en opdraaibare stoelen. Een ruimte die de zintuigen prikkelt, enthousiasmeert, motiveert en inspireert.

partoon_transparent.png

Gratis gesprek aanvragen

Kijken of het klikt? Laten we kennismaken.

Awards/ opleidingen

2022   Well AP duurzaamheidsexpert i.o.

2020   Inschrijving in het Architectenregister

2015   Master Interieurarchitectuur

2011   Design Academy Eindhoven | Product Design

2016   Lamp en licht Design contest | First prize

2007   Gaggenau Design contest | First prize