Je wilt graag een kantoorinrichting die jullie visie uitstraalt én moeiteloos klanten en werknemers aan jullie verbind
De werkomgeving is de laatste jaren enorm veranderd, veel werkzaamheden zijn digitaal geworden en er wordt meer thuis gewerkt.
Het kantoor is hierin nog steeds de spil voor een goede samenwerking, het bouwen aan de bedrijfscultuur en aantrekken van gekwalificeerde medewerkers. Een goede kantoorinrichting beïnvloed het werkgeluk, is bepalend voor efficiënte werkprocessen en kan enorm helpen in het klantcontact.
​
Wil jij hierin gaan profiteren van de voordelen van een goed interieur waar je met trots je klanten kunt ontvangen en werknemers weer graag naar kantoor komen? Dan is het maatwerk traject iets voor jou.
In een gratis kennismakingsgesprek van 1 uur, bij jullie op locatie bespreken we jullie wensen en welk einddoel jullie voor ogen hebben, zodat we hier een duidelijk plan voor kunnen maken.
Interieurtraject op maat
the Fresh Perspective helpt van A tot Z met zakelijk interieur ontwerp, een efficiënte indeling, het juiste meubilair, vloeren en afwerkingen tot aan de aansluiting met buiten.
​
​Ik ontzorg, maak het proces behapbaar en help in alle keuzes, zodat het echt een geheel gaat vormen en een comfortabele plek zodat jij je kunt richten op het bouwen van je business.
​
Het ontwerpproces begint vaak vanuit een concept of merkidentiteit. Een sterk concept is het uitgangspunt om een bijzonder interieur neer te zetten, dat aansluit bij de organisatiecultuur en uitstraling naar je klanten. In een ontwerpproces doorlopen we 9 fases:
​
✓ Kennismaking
✓ Workshop
✓ Definitie fase
✓ Schetsontwerp (SO)
✓ Voorlopig ontwerp (VO)
✓ Definitief ontwerp (DO)
✓ Werktekeningen + voorbereiding (WT)
✓ Realisatie
✓ Nazorg
​
​
Wat het maatwerk traject je oplevert
Door het interieur op één lijn te brengen met waar je als bedrijf voor staat, verstevig je de persoonlijkheid van jouw organisatie. En straal je op een visuele, krachtige manier uit waar jij voor staat.
​
Mensen voelen zich gewaardeerd, gerespecteerd en verbonden met de organisatie. Dat begint bij het interieur en vloeit vervolgens door in:
​​
✓ Meer loyaliteit
Zowel klanten als medewerkers voelen zich meer verbonden met jou als bedrijf en dit uit zich in langer durende werkrelaties waardoor je minder hoeft te investeren in het aantrekken en inwerken van nieuw talent en het acquireren naar nieuwe klanten.
​
✓ Meer vertrouwen
Als je kantoorinrichting precies uitstraalt waar jullie voor staan geeft dit een vertrouwt en geloofwaardig signaal af. Hierdoor trek je makkelijker gekwalificeerd personeel aan en helpt dit enorm met het overtuigen van je klanten.
​
✓ Hogere efficiëntie
De werkomgeving nodigt de medewerkers uit tot gefocust kunnen werken wanneer de taken daarom vragen of men kan juist die samenwerking opzoeken. Hierdoor behaal je sneller je bedrijfsdoelen en verzetten medewerkers meer werk.
​
✓ Meer klanten
Je kantoor is je visitekaartje en hierin kun je jullie klanten letterlijk mee nemen in jullie klantreis. Een beeld zegt meer dan duizend woorden en dat doet een ruimte ook. Met de visuele uitstraling van jullie kantoorinrichting trek je klanten aan als een magneet.
​
✓ Meer winst
Onze omgeving heeft een enorme impact op de manier waarop we ons gedragen en voelen. Het interieur zorgt voor het versterken van efficiënte werkprocessen, makkelijker aantrekken én behouden van zowel personeel als klanten. Dit alles resulteert in meer winst.
​
Wil jij ook een interieurtraject op maat en eens kijken of wij een goede match zijn? Klik op onderstaande knop om direct een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek in te plannen van 1 uur bij jullie op locatie. Het lijkt mij leuk om elkaar binnenkort te spreken.
​
​
Client reviews
O1
Michou is een betrokken en nauwkeurige architect met passie voor het vak
ROOS LOUWERS | VALTECH
O2
Michou viel meteen in de smaak door haar directe aanpak
HANS JONKMAN | POWERHOUSE
O3
Dat zouden wij als IT’ers nooit bedacht hebben
RICHARD VAN DER MEEL | TRUE PEOPLE
Over Michou
Ik ben Michou van Gennip, 38 jaar en de oprichter en eigenaar van the Fresh Perspective (2017). Ik woon samen met mijn verloofde Tymen en mijn dochter Lavi-Rae van 4 jaar en mijn zoontje Avery van 2 jaar in het mooie plaatsje Teteringen, vlakbij Breda.
Als interieurarchitect ben ik gespecialiseerd in hospitality en zakelijke interieur projecten. Het is mijn missie om ruimtes om te vormen naar mooie, functionele en inspirerende omgevingen.
​
Vaak wordt gedacht dat interieurontwerp vooral om esthetiek draait: kleuren, materialen, texturen, meubels. Uiteraard zijn dit belangrijke elementen, maar een functioneel ontwerp is – zeker in de corporate en hospitality branche - essentieel.
​
Vorm en functie gaan hand in hand. Een efficiënte indeling, goede samenhang, een interieur waar alles klopt. Van het moment dat je de drempel over stapt tot elk laatste detail. Zo ontstaat een ruimte waar je graag bent, mensen ontvangt en als merk trots op bent.
​
Het moederschap heeft als designer voor een compleet nieuw perspectief gezorgd. Mijn dochter en zoon laten me zien hoe je steeds weer verrassende dingen ontdekt en je kunt blijven verwonderen. Hun open blik en creativiteit helpt me om mijn werk steeds weer vanuit andere hoeken te bekijken.