
Je wilt een helder plan voor een interieur met méér vertrouwen richting klanten en werkgeluk van je medewerkers
Een goede kantoorinrichting beïnvloed het werkgeluk, is bepalend voor efficiënte werkprocessen en kan enorm helpen in het klantcontact. Je tijd is schaars en je wilt een directe aanpak voor een nieuwe kantoorinrichting, zodat jij kunt werken aan je core business.
​
Sta je voor een uitdaging met je eigen inrichting, wellicht groei je uit je jasje of staat het kantoor sinds Covid te vaak leeg?
De werkomgeving is de laatste jaren enorm veranderd en je wilt hierin graag mee. Je wilt snel en inhoudelijk op weg geholpen worden door een ervaren professional. In een adviesgesprek geef ik je in 1 uur duidelijke handvatten.
​
De investering hiervoor is €100,- excl btw.


Adviesgesprek interieur
Wil je het potentieel van de huidige ruimte beter benutten? Is er een cultuurswitch binnen het bedrijf en sluit het interieur niet meer aan? Of huur je een nieuw pand en weet je niet waar te beginnen?
​
Er is ontzettend veel mogelijk en ik kan je snel op weg helpen met mijn expertise in kantoorinrichting in een vrijblijvend adviesgesprek van 1 uur, online of bij jullie op locatie.
We bekijken de huidige situatie en het eindresultaat waar we naar toe willen. Aan het eind van het gesprek heb je een duidelijk plan van aanpak en minstens twee gouden tips gekregen.
Deze gouden tips kan je ofwel direct toepassen of je weet welke acties je kunt uitzetten. Het resultaat van deze gouden tips stimuleren meer werkplezier voor je medewerkers en een fijnere sfeer voor je klanten wat weer zorgt voor een hogere productiviteit en meer loyaliteit.
​
De investering hiervoor is €100,- excl btw.
​
​
Wat het adviesgesprek je oplevert
✓ Inzicht waar er kansen liggen specifiek voor jullie situatie
Zodat je ofwel jullie huidige kantoorinrichting hiermee kunnen aanpassen ofwel de afweging kan maken om het te vernieuwen.
​
✓ Je krijgt een duidelijk plan van aanpak
Met een plan van aanpak weet je welke stappen je kunt zetten naar een kantoorinrichting die weer past bij wat jullie als bedrijf willen uitdragen.
​
✓ Je krijgt minstens twee gouden tips
Deze gouden tips geven je nieuwe inzichten in jullie werkomgeving, je kunt deze tips ofwel direct toepassen of je weet welke acties je kunt uitzetten. Je zult hierdoor merken dat het werkgeluk zal toe nemen en je kantoor veel meer jullie visie uitdraagt. Dit wordt enorm gewaardeerd door jullie klanten en zal zich uitbetalen in meer vertrouwen en meer winst.
​
​
Klik op onderstaande knop om direct een adviesgesprek in te plannen. Het lijkt mij leuk om elkaar binnenkort te spreken.
​
​

Client reviews
O1
Michou is als persoon plezierig om mee samen te werken en heeft verfrissende ideeën.
PARSIA TAYEBI | THE GARAGE

O2
Michou gaf gelijk helder inzicht over wat er met bepaalde oppervlaktes mogelijk was
PUCK STERRENBURG | FONTEM VENTURES

O3
Er lag een grote uitdaging qua indeling, we zijn er met de hulp van Michou goed uitgekomen
MARIEKE VAN ELK | TONY CHOCOLONELY



Over Michou
Ik ben Michou van Gennip, 37 jaar en de oprichter en eigenaar van the Fresh Perspective (2017). Ik woon samen met mijn verloofde Tymen en mijn dochter Lavi-Rae van 3,5 jaar en mijn zoontje Avery van 1,5 jaar in het mooie plaatsje Teteringen, vlakbij Breda.
Als interieurarchitect ben ik gespecialiseerd in hospitality en zakelijke interieur projecten. Het is mijn missie om ruimtes om te vormen naar mooie, functionele en inspirerende omgevingen.
​
Vaak wordt gedacht dat interieurontwerp vooral om esthetiek draait: kleuren, materialen, texturen, meubels. Uiteraard zijn dit belangrijke elementen, maar een functioneel ontwerp is – zeker in de corporate en hospitality branche - essentieel.
​
Vorm en functie gaan hand in hand. Een efficiënte indeling, goede samenhang, een interieur waar alles klopt. Van het moment dat je de drempel over stapt tot elk laatste detail. Zo ontstaat een ruimte waar je graag bent, mensen ontvangt en als merk trots op bent.
​
Het moederschap heeft als designer voor een compleet nieuw perspectief gezorgd. Mijn dochter en zoon laten me zien hoe je steeds weer verrassende dingen ontdekt en je kunt blijven verwonderen. Hun open blik en creativiteit helpt me om mijn werk steeds weer vanuit andere hoeken te bekijken.
​
​
Client reviews
O4
Michou is een betrokken en nauwkeurige architect met passie voor het vak
ROOS LOUWERS | VALTECH

Michou is een fijne architect om mee samen te werken. Ze leeft zich echt in in de wereld van haar klant. Zo zijn er voor ons bijvoorbeeld speciale plekken in de kantoortuin verwerkt, waar onze agile werkvormen uitgevoerd kunnen worden. Verder luistert ze goed naar feedback en past het ontwerp aan waar nodig. Ik vond het ook prettig dat Michou bij de realisatiefase nog steeds nauw betrokken was. Zo kon ze snel inspringen op vragen van (onder)aannemers waardoor de planning gewaarborgd bleef.
Ons pand bevat een echte eyecatcher, namelijk een Atrium als ontvangstruimte, welke volledig bestaat uit glas en staal met vele hoeken. Mede door het Atrium zijn we voor het pand gevallen, maar uiteindelijk was het best een uitdaging om deze prachtige ruimte een functionele indeling te geven. Hoe kunnen we twee ruimtes die - in de basis totaal verschillende eigenschappen hebben - één geheel laten zijn?
Michou heeft hiervoor gezorgd door de schuine lijnen van het atrium op een subtiele manier te verwerken in de rest van het interieur. Daar zijn we nog steeds onwijs blij mee! Kortom: Michou is een betrokken en nauwkeurige architect met passie voor het vak, dat zie en voel je direct terug in het eindresultaat!
O5
Michou viel meteen in de smaak door haar directe aanpak
HANS JONKMAN | POWERHOUSE

Bij onze eerste ontmoeting viel Michou meteen in de smaak vanwege haar eerlijke opmerkingen, directe aanpak en positieve houding ten opzichte van de uitdagende planning.
Ik heb het genoegen gehad om met Michou samen te werken aan het ontwerp en de realisatie van ons nieuwe kantoor in Amsterdam. Er was een kort tijdsbestek en er lag een flinke uitdaging. Namelijk drie vestigingen samenvoegen op één locatie waar iedereen zijn plekje moest hebben maar ook meer de verbinding opgezocht kon worden.
Michou weet hier moeiteloos mee om te gaan en kwam met een ontwerp dat eigentijds, functioneel en rustig is. Het nieuwe kantoor maakte een enorm verschil in de efficiëntie van ons team en scoorde een 8,3 op ons medewerkers tevredenheidsonderzoek. Het is een prachtige plek waar we als bedrijf en team kunnen groeien.
Als persoon luistert Michou goed naar je commentaar, is deskundig op haar vakgebied en een prettig persoon om mee samen te werken. Ik zou zeker weer met Michou samenwerken als een nieuw project zich voor doet.
O6
Dat zouden wij als IT’ers nooit bedacht hebben
RICHARD VAN DER MEEL | TRUE PEOPLE

Samen met Michou hebben we een heel mooi nieuw kantoor ontworpen en kunnen realiseren. Als creatief digitaal bureau straalt het kantoor nu uit wat we doen en kunnen. Onze relaties geven ons ook vaak complimenten en dat het goed bij ons als bedrijf past.
Ons vorige kantoor was ingericht om een soort huiskamergevoel te creëren. Door de verdere professionalisering en groei van True People binden we steeds grotere bedrijven aan ons. Die verwachten een mooi en professioneel kantoor, waar over nagedacht is en de juiste faciliteiten aanwezig zijn. Dat hadden we niet en is nu goed geregeld.
Het einddoel was een kantoor omgeving die wel gezellig is, maar professionaliteit en creativiteit uitstraalt. Dat is zeker gelukt.
​
Ik zou Michou’s dienst omschrijven als ‘Inrichting met een Personal Touch’. Michou wil je echt kennen en snappen wat je doet en wilt uitstralen. Je voelt je nooit bezwaard om iets te vragen of extra aanpassingen te laten doen tijdens het ontwerpproces.
Heel verrassend is de wijze waarop onze mooie oranje kleur doorgevoerd kon worden en het één geheel kan zijn. Dat zouden wij als IT’ers nooit bedacht hebben.
Past studio clients includes
